Servicedienst

Wilt u een storing melden?

Bij ons draait alles om tevreden klanten. Een storing komt altijd ongelegen. Daarom vindt de service van apparatuur plaats door gespecialiseerde monteurs van erkende bedrijven.

Storingsmeldingen voor apparatuur die niet bij ons is gekocht, kunnen niet in behandeling worden genomen.

Voordat u een storing meldt, kunt het volgende controleren:

  • Staat er stroom op de wandcontactdoos en is de voedingsspanning in orde? Zekering in meterkast controleren.
  • Staat het apparaat correct ingesteld? Instelling controleren op bediening.
  • Bedieningsprobleem? Raadpleeg de gebruikershandleiding.
  • Nog steeds problemen? Vul het storingsformulier in.

Storingsmelding

Indien u een storing wilt melden, klik dan op de onderstaande ‘storingsformulier’ button en vul deze in. Na ontvangst van uw melding, nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op. Na werktijden dient u een dringende storing uitsluitend telefonisch 06 1628 9334 te melden.

Garantie

Op alle door ons geleverde nieuwe producten krijgt u garantie. Bij beschadigingen, onoordeelkundig gebruik, foutieve aansluiten, defecten voorkomend uit stroomstoring, of reparaties verricht door niet erkende installateurs, komt de garantie te vervallen. Afhankelijk van het product kan het om een reparatie onder garantie op uw locatie of een carry-inn garantie gaan. De carry-in garantie gaat in vanaf de dag dat het door u gekochte product bij u is afgeleverd. Bij carry-inn kan het zijn dat wij u verzoeken het betreffende product op te sturen naar het door ons opgegeven adres. Na reparatie sturen wij het product aan u retour. In andere gevallen verzorgen wij een monteur die bij u op locatie langskomt om het probleem te verhelpen.