Servicedienst

Wilt u een storing melden?

Bij ons draait alles om tevreden klanten. Een storing komt altijd ongelegen. Daarom vindt de service, het plaatsen, het aansluiten van apparatuur en het onderhoud plaats door gespecialiseerde monteurs van erkende servicebedrijven.

Voordat u een storing meldt, kunt het volgende controleren:

  • Staat er stroom op de wandcontactdoos en is de voedingsspanning in orde? Zekering in meterkast controleren.
  • Staat het apparaat correct ingesteld? Instelling controleren op bediening.
  • Bedieningsprobleem? Raadpleeg de gebruikershandleiding.
  • Nog steeds problemen? Vul het storingsformulier in.

Storingsmelding

Indien u een storing wilt melden, vul dan onderstaand storingsformulier in. Na ontvangst van uw formulier nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op om u te helpen. Na werktijden dient u een dringende storing uitsluitend telefonisch (0172) 500 280 te melden.

Garantie

Op alle door ons geleverde nieuwe producten krijgt u garantie. Bij beschadigingen, onoordeelkundig gebruik, foutieve aansluiten, defecten voorkomend uit stroomstoring, of reparaties verricht door anderen dan onze servicemonteurs, komt de garantie te vervallen. Wij staan in voor de deugdelijkheid en kwaliteit van de door ons geleverde goederen, voor een door ons aangegeven periode.