Servicedienst

Wilt u een storing melden?

Bij ons draait alles om tevreden klanten. Een storing komt altijd ongelegen. Daarom vindt de service van apparatuur plaats door gespecialiseerde monteurs van erkende bedrijven.

Voordat u een storing meldt, kunt het volgende controleren:

  • Staat er stroom op de wandcontactdoos en is de voedingsspanning in orde? Zekering in meterkast controleren.
  • Staat het apparaat correct ingesteld? Instelling controleren op bediening.
  • Bedieningsprobleem? Raadpleeg de gebruikershandleiding.
  • Nog steeds problemen? Vul het storingsformulier in.

Storingsmelding

Indien u een storing wilt melden, vul dan onderstaand storingsformulier in. Na ontvangst van uw formulier nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op om u te helpen. Na werktijden dient u een dringende storing uitsluitend telefonisch 06 2225 6378 te melden.

Garantie

Op alle door ons geleverde nieuwe producten krijgt u garantie. Bij beschadigingen, onoordeelkundig gebruik, foutieve aansluiten, defecten voorkomend uit stroomstoring, of reparaties verricht door anderen dan onze servicemonteurs, komt de garantie te vervallen.
Afhankelijk van het product kan het om een reparatie onder garantie op uw locatie of een carry-inn garantie gaan.
De carry-in garantie gaat in vanaf de dag dat het door u gekochte product bij u is afgeleverd. Bij carry-inn kan het zijn dat wij u verzoeken het betreffende product op te sturen naar het door ons opgegeven adres. Na reparatie sturen wij het product aan u retour.
In andere gevallen verzorgen wij een monteur die bij u op locatie langskomt om het probleem te verhelpen.